ZF News

Carrefour renunţă la "Marca No. 1" în favoarea altei game discount

Carrefour renunţă la "Marca 1" în favoarea altei game discount

Autor: Ioana David

26.03.2013, 14:43 9143

Carrefour, prezent pe piaţa locală cu o reţea de peste 100 magazine - hipermarketuri, supermarketuri şi magazine de proximitate - va renunţa la marca sa proprie No. 1, care va fi înlocuită cu o altă marcă proprie din portofoliu.

"Marca No. 1 va fi înlocuită cu Carrefour Discount", a spus Andreea Mihai, directorul de marketing al Carrefour România.

Carrefour îşi aducea mărcile proprii în România în 2004, moment în care avea patru hipermarketuri, pe care le considera suficiente pentru a face o asemenea mişcare.

În prezent, compania vinde mărci private sub mai multe branduri, precum Carrefour Discount, TeX, Carrefour Home sau Reflets de France. Cumulat, mărcile private reprezintă 12% din vânză­rile anuale ale Carrefour. "Ponderea lor este mai mare în supermarketuri decât în hipermarketuri", spunea François Melchior de Polignac, directorul general al companiei într-un interviu acordat ZF în luna ianuarie a acestui an.

În 2011 - ultimul an pentru care există informaţii - Carrefour a obţinut afaceri de 1,07 mld. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO