Business Hi-Tech

Retailerul online de modă FashionUP ţinteşte în 2018 vânzări de 500.000 euro pe segmentul produselor de înfrumuseţare

Retailerul online de modă FashionUP ţinteşte în 2018...

Autor: Ioana Nita

01.03.2018, 00:00 161

FashionUP, retailerul local specializat în comercializarea online a articolelor de modă, a intrat pe un nou segment de piaţă, cel al produselor de înfrumuseţare, ţinta fiind de a atinge anul acesta vânzări de 500.000 euro pentru categoria nouă de parfumuri şi produse cosmetice.

„Ştiam că există o afinitate a clienţilor de fashion pentru a cumpăra şi produse de «beauty», aşa că noua categorie a fost o mişcare cât se poate de naturală în evoluţia noastră. Piaţa cosmeticelor este în continuă expansiune, la fel ca obiceiul tinerelor de a face cumpărături online. T

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO