Business Hi-Tech

ZF eCommerce Summit 2024. Arthur Rădulescu, fondator şi CEO al platformei de e-commerce MerchantPro: Vom ajunge să căutăm să cumpărăm şi pe ChatGPT. Şi atunci se va pune problema unor modalităţi de a te promova ca magazin online pe aceste aplicaţii

Arthur Rădulescu, fondator şi CEO al MerchantPro: Vedem că AI-ul a intrat anul trecut în joc şi întoarce lucrurile cu capul în jos şi ne vom raporta din ce în ce mai mult la AI. Eu personal am ajuns să folosesc Google ca motor de căutare în proporţie de mai puţin de 20% faţă de acum şase luni. Pentru că folosesc în permanenţă tooluri AI care pot spune că au o foarte bună acurateţe.

Arthur Rădulescu, fondator şi CEO al MerchantPro: Vedem că AI-ul a intrat anul trecut în joc şi întoarce lucrurile cu capul în jos şi ne vom raporta din ce în ce mai mult la AI. Eu personal am ajuns să folosesc Google ca motor de căutare în proporţie de mai puţin de 20% faţă de acum şase luni. Pentru că folosesc în permanenţă tooluri AI care pot spune că au o foarte bună acurateţe.

Autor: Alexandra Cepăreanu

01.05.2024, 10:00 43

„Trecem prin mari schimbări în care comercianţii online trebuie să dea dovadă de flexibilitate şi au nevoie de platforme care să le ofere această flexibilitate.“

Una dintre principalele schimbări observate pe piaţa de e-commerce este re­pre­zen­tată de aplicaţiile ce fo­losesc inteligenţa arti­fi­cială (precum platforma ChatGPT) care pot oferi uti­lizatorilor răspunsuri cu o acurateţe mai mare decât o face motorul de căutare Google - unde utilizatorii trebuie să aleagă site-ul de unde vor să îşi citească informaţia căutată, a explicat Arthur Rădulescu, fondator şi CEO al platformei de e-commerce MerchantPro - folosită de circa 2.000 de magazine online, majoritatea din România. El este de părere că până la finalul anului în curs instrumentele care utilizează AI vor fi folosite din ce în ce mai mult de către consumatori chiar şi pentru a căuta produse sau servicii ce pot fi achiziţionate online.

„Vedem ce a însemnat AI-ul care a intrat anul trecut şi care întoarce lucrurile cu capul în jos şi de acum încolo ne vom raporta din ce în ce mai mult, în tot ce facem, la AI. Eu personal şi mulţi dintre cei cu care am discutat, am ajuns să folosesc Google ca motor de căutare în proporţie de mai puţin de 20% faţă de acum şase luni. Pentu că folosesc în permanenţă tooluri AI care pot spune că au foarte bună acurateţe. Mulţi tehnici, dezvoltatori fac asta. Google a intuit asta. Lumea în care trăim e o lume a vitezei şi trebuie să iei infomaţia cât mai repede. Din Google, având o experienţă în online de 25 de ani, mi-o luam repede, poate în 15 minute, dar folosind o aplicaţie AI o iau în cinci minute. Eu am început foarte mult să dezvolt anumite lucruri inclusiv să fac anumite chestii de programare cu aceste aplicaţii AI. Eo experienţă deosebită şi cred că spre asta ne îndreptăm. Sunt convins că până la final de an o să începem să căutăm să cumpărăm şi pe ChatGPT. Şi atunci se va pune problema unor modalităţi de a te promova pe aceste aplicaţii. Trecem prin mari schimbări în care comercianţii trebuie să dea dovadă de flexibilitate şi au nevoie de platforme care să le ofere această flexibilitate“, a explicat Arthur Rădulescu în cadrul evenimentului ZF eCommerce Summit 2024 – care a avut loc la începutul lunii aprilie.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO