Retail&Agrobusiness

Conferinţă ZF Branduri româneşti. Levente Szell, director general al Agrosel: Sunt lanţuri de magazine care limitează brandurile româneşti

Levente Szell, director general al Agrosel

Levente Szell, director general al Agrosel

Autor: Simona Tatu

06.06.2018, 00:05 701

Producătorul de seminţe Agrosel din Câmpia Turzii, judeţul Cluj, controlat de antreprenori locali, a ajuns să lucreze cu o marjă de profit net de 13% după ce în 2011 a traversat o perioadă mai dificilă care a determinat restructurări în business.

„În 2011 ne-am confruntat cu o situaţie dificilă când un lanţ de maga­zi­ne a preluat un alt lanţ şi au decis să renunţe la colaborarea cu Agrosel. Am pierdut 10% din cifra de afaceri şi am concediat 10 oameni. Atunci mi-am data seama că nu e suficient să ai un produs de calitate, ci ai nevoie de ceva mai mult şi anume de brand“, a spus Levente Szell, director general al Agro­sel. El a fost prezent la sfârşitul lunii mai la conferinţa Branduri româneşti, organizată de ZF la Cluj-Napoca.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO