Retail&Agrobusiness

Volumele Coca-Cola în România pierd din „bule“: doar 5% plus în T1

România este a cincea cea mai importantă piaţă pentru îmbuteliatorul Coca-Cola HBC

România este a cincea cea mai importantă piaţă pentru îmbuteliatorul Coca-Cola HBC

Autor: Mădălina Dediu Panaete

12.05.2017, 00:05 305
Toate categoriile din portofoliul companiei au crescut în primul tri­mestru, cu excepţia apei.
 
Coca-Cola HBC România, cel mai mare jucător de pe piaţa băuturilor răcoritoare, a înregistrat în primul trimestru volume mai mari cu circa 5% (mid single digits), înregistrând astfel al nouălea trimestru conse­cutiv de creştere, conform ulti­mului raport al com­paniei.
 
Toate categoriile din portofoliul companiei au crescut în primul tri­mestru, cu excepţia apei.
 
De regulă, vânzările de apă îmbuteliată cresc puternic vara şi scad în perioada iernii.
 
În aceeaşi pe­rioadă, segmentul de băuturi carbo­natate din por­tofoliul companiei a avut o creştere „puter­nică“, datorită creş­terii cu aproa­pe 10% a brandului Coca-Cola.
 
Astfel, în primul trimestru ritmul de creştere a mai încetinit după ce anul trecut gigantul a avut vânzări în volum mai mari cu 9% faţă de anul precedent.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO