Retail&Agrobusiness

Walmark aşteaptă afaceri de 19 milioane de euro pe o piaţă a suplimentelor alimentare care s-a dublat în criză, ajungând la 200 mil. euro

Walmark aşteaptă afaceri de 19 milioane de euro pe o...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

27.06.2014, 00:06 431
Anul 2014 ar putea aduce o creş­tere de 10% a cifrei de afaceri pentru Wal­mark România, cel mai mare ju­cător de pe segmentul supli­men­telor ali­mentare, astfel că businessul acestei companii ar putea trece de 83 mil. lei (circa 19 mil. euro), po­tri­vit informaţiilor furnizate de com­pa­nie.
 
„Noi de abia am început anul financiar, la 1 iunie, şi avem estimată o creştere de cel puţin 15% în perioada 1 iunie 2014 - 1 mai 2015 comparativ cu aceeaşi perioadă a anului financiar precedent. Iar pe an calendaristic cifrele ajung să fie cam la fel, procentele le preconizăm a fi în jur de 10%“, a declarat Cătălin Vicol, director al regiunii South-Eastern Europe pentru Walmark. În Ro­mânia, Walmark a avut anul trecut afaceri de 76 mill. lei (17 mil. euro).
 
Walmark are în portofoliu bran­duri precum ArtroStop (care ia nu­mele de Proenzi), Degasil, Ginko­Prim, MemoPlus, Mini­mar­ţieni, Pros­tenal, Urinal sau Clarinol.
 
Piaţa suplimentelor alimentare a crescut cu 10% până la 25% în fie­care din ultimii cinci ani, iar acest avans a fost în principiu generat de pro­duse noi lansate pe piaţă şi de fap­tul că românii achiziţionează pro­duse cu o valoare mai mare, dar pen­tru nevoi specifice, a menţionat Vicol.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO