Business Construct

Producătorul de lavoare Kuma: Anul acesta va fi unul foarte greu, pentru că este impredictibil. Compania a încheiat anul 2022 cu o cifră de 35,2 milioane de lei, în uşoară creştere faţă de anul precedent

Camelia Olesen, director executiv Kuma România: Primul trimestru al anului 2023 a rămas la acelaşi nivel al cifrei de afaceri ca în primul trimestru din 2022. Contextul – atât local, cât şi internaţional – este trist. Există o goană după produse cu preţuri mici.

Camelia Olesen, director executiv Kuma România: Primul trimestru al anului 2023 a rămas la acelaşi nivel al cifrei de afaceri ca în primul trimestru din 2022. Contextul – atât local, cât şi internaţional – este trist. Există o goană după produse cu preţuri mici.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

05.06.2023, 16:30 134

Producătorul danez de la­voare Kuma, cu o fabrică în ju­deţul Prahova, a finalizat anul tre­cut investiţia în panouri foto­vol­taice cu o capacitate de 0,1 MWh, care vor acoperi apro­xi­mativ un sfert din con­sumul anual de electricitate al com­paniei.

„Vom continua aceste investiţii verzi în anii 2024-2025. Anul acesta va fi unul foarte greu, pentru că este impredictibil. Avem semnale că piaţa nordică va începe să-şi re­vină din septembrie. Focusul Kuma va fi pe dezvoltatorii de proiecte rezidenţiale, hoteliere, de birouri, spitale, şcoli, stadioane“, spune Camelia Olesen, directorul exe­cutiv al subsidiarei din România.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO