Business Hi-Tech

Reţeaua de magazine Sony Center estimează afaceri de 10 mil. € în 2010

Autor: Magraon Andreea

23.09.2010, 23:40 64

New Link, administratorul reţelei de magazine Sony Center dinRomânia, estimează o cifră de afaceri de 10 milioane de euro înacest an, similară cu cea de anul trecut, având în vedere evoluţiabună a vânzărilor din perioada iulie-septembrie.
"În prima jumătate din 2010, vânzările s-au ridicat la patrumilioane de euro. Iulie, august şi septembrie au fost luni destulde bune din punctul de vedere al vânzărilor şi ne aşteptăm, odatăcu apropierea finalului anului, vânzările din semestrul doi să seridice la şase milioane euro. În ultimele luni a avut loc oschimbare sensibilă faţă de primul semestru al anului", a declaratjoi potrivit Mediafax, directorul de vânzări al New Link, NicolaeDumitrescu. Cea mai mare pondere în vânzările New Link, respectiv35-45%, o are segmentul televizoarelor. "Până acum am vândutaproape 100 de unităţi de televizoare 3D şi ne aşteptăm ca volumulsă crească până la sfârşitul anului", a mai spus Dumitrescu.
Sony şi New Link au deschis ieri magazinul Sony Center dinmaga­zinul Uni­rea, în urma unei investiţii de 115.000 de euro.Magazinul are o suprafaţă de 100 de metri pătraţi şi genereazăvânzări de 1,5 milioane de euro. New Link are şi un magazineon­line prin care co­mer­cializează pro­duse Sony, ponde­reaacestuia în to­talul vânzărilor fiind de 10%.
"Magazinul deschis joi este o relocare a celui care era amplasattot în Unirea. Vrem să extindem reţeaua de magazine, fiind posibilca în cursul acestui an să mai deschidem unul în Constanţa, dacănu, în 2011, în funcţie de situaţia economiei", a declaratDumitrescu.

În prezent, reţeaua de magazine Sony Center acoperă patru oraşe dinţară, respectiv Bucureşti, unde sunt localizate şapte dintreacestea, Cluj, Piteşti şi Sibiu.
Anul trecut, New Link, firmă înfiinţată în 1994, a avut o cifră deafaceri de aproape 10 milioane de euro şi un număr 85 de angajaţi,care va fi extins în funcţie de noile magazine deschise.
Compania face parte dintr-un grup de firme cu activităţi în domeniivariate: comerţ cu produse electronice, construcţii, imobiliare,activităţi hoteliere, import şi distribuţie materialepromoţionale.

Sony estimează că în acest an va vinde 8.400 de notebook-uri Vaio,o creştere de 20% faţă de anul trecut când a vândut peste 7.000 deunităţi. Reprezentanţii Sony susţin că anul acesta piaţa denotebook-uri va avea o creştere de 5-10%, iar Sony să atingă o cotăde piaţă de
3-4% în acest an. În prima jumătate a anului compania japo­neză aavut o cotă de piaţă în România de 2%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO