Companii

Compania din România care oferă angajaţilor entry-level un salariu de pornire de 700 de euro

Compania din România care oferă angajaţilor...

Autor: Ştefan Stan

27.10.2013, 12:12 27116

Smarttel, o companie premiată vineri în clasamentul Technology Fast50 ale celor mai dinamice companii, care oferă o alternativă mobilă pentru verificarea finanţelor clienţilor, permiţându-le acestora să afle toate informaţiile necesare privitoare la conturile bancare direct de pe telefonul mobil, oferă un salariu minim de 700 de euro pentru programatori.

“Competiţia este foarte serioasă în industrie, iar know-how-ul este cel mai valoros. Dacă nu oferim angajaţilor salarii competitive, vor pleca, pentru că în domeniul IT este o cerere foarte mare de forţă de muncă”, susţine Rodica Pavaloaia, CEO SmartTel şi Ingenio, două companii listate în clasamentul Fast50.

SmartTel, precum şi alte companii din domeniu, a început să încheie parteneriate cu universităţi de informatică, pentru a prelua studenţii încă de pe băncile facultăţii şi a-i pregăti în companie.

În prezent, Smarttel are în jur de  60 de angajaţi, care generează o cifră de afaceri de 6 milioane de euro.

Compania a început prin a dezvolta produse şi aplicaţii proprii, după care s-a extins către mentenanţă software, vânzare de hardware şi integrare de soluţii de software, în special pe Oracle.

“Cea mai mare rată de profit o are dezvoltarea de aplicaţii proprii, însă pentru a avea o creştere a cifrei de afaceri, trebuie să ne diversificăm”, a declarat Rodica Pavaloaia.

În România există puţine firme cu capital românesc care se ocupă cu dezvoltarea de aplicaţii de monitorizare a finanţelor, SmartTel fiind unul din pionierii pieţei româneşti, însă la nivel internaţional, competiţia este foarte puternică.

“Singurul mod în care putem ieşi în afară şi putem să fim mai mult decât un punct pe harta IT, trebuie să dezvoltăm ceva propriu şi să îl promovăm”.

Compania SmartTel obtine cea mai mare parte din cifra de afaceri din parteneriatul cu 6-7 mari clienţi, printre care BCR, Raiffesien, Piraeus Bank, Grupul Unicredit şi Romtelecom pentru care oferă asistenţă şi soluţii de software.

Compania este prezentă pe piaţa internaţională în Republica Moldova şi Germania.

“Unul dintre “secretele succesului” pentru companiile din domeniu este adaptarea şi schimbarea planului de afaceri şi a modului de abordare a pieţei la fiecare 2-3 ani. Companiile nu trebuie să se adapteaze numai la clienţi, ci şi la competiţie, altfel nu poţi rămâne în top”, a declarat Rodica Pavaloaia.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO