♦ Takko deţine în România o reţea de 74 de magazine ♦ Compania a fost unul dintre primii discounteri de modă care au intrat pe piaţa locală ♦ Între timp, acest segment s-a dezvoltat accelerat.
Retailerul de modă cu preţuri mici Takko, prezent pe plan local de mai bine de 15 ani, şi-a bugetat pentru 2023 şapte deschideri de magazine, însă ritmul exact va depinde de inaugurările de proiecte imobiliare de retail.
„În acest an financiar, planul este de creştere organică a reţelei de magazine cu circa 10%, însă depindem de numărul de noi proiecte de tip parcuri de retail de pe piaţa din România“, spune Cosmin Ulmean, country manager al Takko România, Croaţia, Slovenia şi Serbia. El nu oferă detalii privind bugetul de investiţii pentru piaţa locală în 2023.
În prezent, retailerul deţine 74 de magazine în România, reţea care acoperă aproape toate municipiile şi oraşele principale din ţară.
Compania a fost unul dintre primii discounteri de modă care au pariat pe piaţa locală. Între timp, acest segment s-a dezvoltat accelerat odată cu intrarea şi expansiunea altor nume precum Pepco, Kik sau Sinsay. Iar în contextul actual marcat de inflaţie record, discounterii de modă câştigă teren, mizând pe modelul preţurilor mici.