Ioana Romanescu s-a întors în România în urmă cu cinci ani, după ce a stat şase ani în Canada, iar în luna aprilie a acestui an a decis să parieze 40.000 de euro pe o mică afacere cu brioşe (cupcakes).
A lucrat pe continentul american ca manager de operaţiuni pentru o firmă de consultanţă în domeniul, energiei nucleare, iar în România s-a ocupat de procesele de externalizare pe zona financiară pentru o companie de tip BPO.
„Nu am avut niciodată înclinaţie spre zona culinară, chiar dacă mama a lucrat în domeniu şi nici nu am făcut acasă cupcakes până să mă gândesc la un business. Îmi plăcea jobul meu, dar simţeam cumva că mi s-ar potrivi mai bine o activitate care să mă lase să ţin legătura cu clienţii, cu oamenii într-un mod mai personal“, spune Ioana Romanescu.
Pentru a lansa brandul Cupcake Philosophy antreprenoarea precizează că s-a pregătit un an şi jumătate, timp în care a făcut studii la Londra în domeniu, unde a învăţat să creeze prăjiturile. În această perioadă, în timpul săptămânii era la job, iar în weekend şi în zilele de concediu la cursuri. Laboratorul Cupcake Philosophy (deţinut de firma Chic& Sweet) a fost deschis la începutul lunii aprilie a acestui an, iar până în prezent antreprenoarea a livrat cupcakes-uri la opt evenimente cu peste 1.000 de invitaţi. De altfel, ea spune că majoritatea clienţilor vin din zona corporate (în general firme de organizări evenimente), restul clienţilor fiind persoane fizice.