Companii

„E uşor să tai bugetul de marketing. Dar ceea ce salvează un trimestru de profit se reflectă în doi ani de mers târâş“

Autor: Octavian Calei

25.10.2013, 00:06 423
Mihai Bârsan, vicepreşedinte de marketing la Ursus Breweries – unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa berii, cu o cifră de afaceri de 288 mil. euro în 2012 -, a declarat la emisiunea ZF Live de joi, 24 octombrie, că preferă stabilitatea cu o cotă unică de 16%,  creşterea impozitului şi reducerea TVA-ului fiind destabili­zatoare pentru planificarea bugetelor.
 
„Prefer stabilitatea, cota unică de 16%, nu scăderea TVA-ului şi majo­rarea cotei unice, pentru că este un element important pentru planning. Dacă nu ar fi trebuit să-mi plănuiesc o rezervă pentru evenimente neprevăzute, banii aceia îi investeam”, a declarat Mihai Bârsan.
 
Felix Tătaru, managing partner la GMP Advertising - firma care pro­movează berea Timişoreana din portofoliul Ursus Breweries -, a precizat împreună cu Bârsan la ZF Live că decizia guvernului de a majora acciza în iarnă fără nicio consultare a fost destabilizatoare pentru industrie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO