Companii

Pepco, cu peste 410 magazine în România: „De când am intrat pe piaţă, în medie, deschidem 5 unităţi noi pe lună. În 2023 ne dorim 40 de magazine noi“. Pepco a obţinut în România în 2021 o cifră de afaceri de aproape 1,9 mld. lei, cu 36% mai mare versus 2020

În total, Pepco comercializează aproximativ 500 de categorii de produse şi, în medie, există aproximativ 12.000 de articole diferite într-un magazin individual.

În total, Pepco comercializează aproximativ 500 de categorii de produse şi, în medie, există aproximativ 12.000 de articole diferite într-un magazin individual.

Autor: Cristina Roşca

12.04.2023, 17:15 217

Retailerul polonez ce activează pe segmentul de discount a intrat pe piaţa locală în 2015 şi încă de la început a mizat pe o expansiune accelerată Profitul a avut o evoluţie chiar mai bună, aproape dublându-se la 248 mil. lei.

Discounterul polonez Pepco a ajuns să deţină în România peste 410 magazine de modă cu preţuri mici şi vrea să continue expansiunea acce­le­rată, bugetându-şi alte 40 de inau­gurări în 2023.

„Avem peste 410 magazine în Ro­mânia, ceea ce înseamnă că, de când am intrat pe piaţă, în medie, deschi­dem 5 magazine noi pe lună. Şi plani­ficăm noi deschideri, noi moderni­zări“, spun oficialii brandului.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO