Albalact, cel mai mare jucător de pe piaţa de lactate după cifra de afaceri raportată în 2016, a relansat în a doua parte a anului trecut brandul Fulga, care are ca principal target copiii, relansare care a readus vânzările mărcii de lactate pe o pantă ascendentă.
„Fulga este brandul numărul doi în piaÅ£a românească a laptelui UHT (...). Relansarea, în septembrie 2017, a adus deja o creÅŸtere cu 36% a cifrei de afaceri a acestui brand. AÅŸadar, a fost o decizie bună cu un impact important în afacerile companiei“, a declarat pentru ZF Cristina Miclea, director de marÂketing al Albalact, companie cu o cifră de afaceri de 528 de milioane de lei (117 mil. euro) în 2016 (ultimele date disponibile). Rezultatul este raportat după standardele internaÅ£ionale de raportare. Cristina Miclea spune că brandul Fulga reprezintă un procent de double digit (peste 10% - n.red.) din vânzările Albalact.