Companii
Producătorul Borsec a ajuns la afaceri de 725 mil. lei. „Cel mai bun vânzător de băuturi este soarele“
Borsec este cel mai vândut brand de apă minerală, iar Romaqua Group este cel mai mare jucător de pe această piaţă.
Romaqua Group, liderul pieţei de apă minerală naturală şi unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa berii şi a băuturilor răcoritoare, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 725 de milioane de lei (circa 159 mil. euro), în creştere cu 5% faţă de anul precedent. Acesta este cel mai înalt nivel al businessului înregistrat de companie în istoria sa.
Pe de altă parte, profitul net al companiei s-a situat la 71 milioane de lei, în scădere cu circa 5% faţă de rezultatul înregistrat în anul anterior.
Anul trecut a fost unul bun pentru majoritatea companiilor de pe piaţa băuturilor, creşterile de vânzări fiind susţinute de majorarea puterii de cumpărare şi a veniturilor românilor, spun jucătorii din piaţă. În plus, vremea a ţinut în mare parte a anului cu producătorii de apă, sucuri sau bere, sectorul băuturilor fiind puternic influenţat de nivelul temperaturilor.
„Cel mai bun vânzător de ape minerale, băuturi răcoritoare şi bere este soarele“, a subliniat Mihaela Drăghici, director de relaţii publice în cadrul companiei.
Piaţa apelor îmbuteliate s-a ridicat anul trecut la o valoare de 2,24 mld. lei (circa 490 mil. euro), în creştere cu 6,7% faţă de anul anterior, arată datele companiei de cercetare de piaţă Vektor Marktforschung.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
-
Schimbare de macaz în retail: Marile hipermarketuri lansează pe bandă branduri de discount, cu produse ieftine şi reduceri masive
-
Florin Georgescu, BNR: Suntem pe ultimul loc în UE la intermedierea financiară, dar indicatorii de soliditate financiară şi profitabilitate ai băncilor din România sunt peste mediile UE
-
Banii care nu vin niciodată: Cum au ajuns 2.500 de firme non-IT să aştepte cei 350 mil. euro din PNRR pentru modernizare de peste un an. „Calculatoarele pe care le-am trecut în ofertele iniţiale sunt deja de generaţie veche“
-
Cristian Rusu vrea să relanseze Rus Savitar, pe care l-a răscumpărat: Ajungem la break-even şi apoi reluăm creşterea
-
Industria locală de asset management, intrări nete de 578 de milioane de lei în martie, cea mai bună evoluţie lunară din ultimii trei ani
-
ZF Private Health. Dr. Daniel Vîlcioiu, fondatorul Clinicii de Chirurgia Mâinii din Bucureşti: Clinica a pornit de la o nevoie în piaţă, cererea este mare pentru patologia mâinii
-
ZF/First Bank Lecţii de Business. Radu Georgescu, unul dintre cei mai puternici antreprenori din IT: Punctualitatea este un element de respect. O companie se bazează pe livrări la timp. Mi se pare esenţial
-
Sorin Pâslaru, ZF: Este foarte bine că vin investitori în centre de servicii şi suport, dar vom trece de statutul de economie periferică abia când la rândul lor firmele româneşti îşi vor automatiza şi externaliza procesele de business
-
Business sportiv. Cătălin Sprînceană, preşedinte, Federaţia Română de Ciclism: Avem 1.000 de ciclişti licenţiaţi, dar numărul practicanţilor este de cel puţin 6-7 ori mai mare. Stăm foarte bine la numărul evenimentelor de ciclism comparativ cu ţările din regiune
-
Se dă startul la bani: Cum puteţi lua 50.000 de euro de la stat să vă faceţi o afacere. Care sunt condiţiile şi ce trebuie să faceţi
-
Afaceri de la Zero. Cristiana Coman a plecat din resurse umane şi a dezvoltat un brand de produse cosmetice cu ingrediente naturale pentru femei
-
ZF Live. Cum a mers creditarea retail şi corporate la CEC Bank la început de an? Bogdan Neacşu, CEO al CEC Bank: La companii există o scădere a trendului de creditare şi cred că este cumva şi firesc. În cazul persoanelor fizice este o revenire a trendului de anul trecut
-
ZF Deschiderea de astăzi la Bursă. Ana Maria Neaţu, BVB: Prima etapă a programului BVB Arena, din 23 aprilie până pe 31 mai. Urmează apoi alegerea finalistelor şi semifinalistelor
-
Cazările Airbnb, pe care o platformă externă le estimează la 180 mil. euro, sunt o necunoscută pentru ANAF şi Ministerul Turismului. Cum face statul să închidă ochii la o piaţă care creşte cu 40%
-
Oraşul din România unde se construieşte cel mai nou stadion ultra-modern, care va avea o capacitate de 30.000 de locuri şi va costa 165 de milioane de euro