Companii

Producătorul de materiale de construcţii Daw Benţa, cu afaceri de 144 mil. lei, a investit în propriul magazin online. „Orientarea spre comerţul digital a apărut din nevoia de a capta noi segmente de beneficiari“

Remus Aurel Benţa

Remus Aurel Benţa

Autor: Alina-Elena Vasiliu

15.07.2021, 18:00 370

♦ „Orientarea spre comerţul digital a apărut din nevoia de a capta noi segmente de beneficiari.“

Producătorul de materiale de construcţii Daw Benţa, deţinut de antreprenorul Remus Aurel Benţa, a investit într-un magazin online, în contextul schimbărilor pe care pandemia le-a adus şi în piaţa materialelor de construcţii.

„Orientarea către comerţul digital a apărut firesc din nevoia de a construi experienţele de care clienţii au acum nevoie, de a le facilita accesul la produsele Caparol, de a capta noi oportunităţi de piaţă şi noi segmente de beneficiari“, spune Remus Aurel Benţa.

Proiectul este dedicat, în primă fază, consumatorilor casnici oca­zio­nali, urmând să fie dezvoltat, într-o etapă ulterioară, printr-o nouă in­vestiţie, pentru a putea fi accesat şi de partenerii contractuali ai com­paniei - distribuitori şi firme de construcţii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO