Compania Teletext, care deţine brandul de lactate Diami, controlată de antreprenorul Mitru Crişan, şi-a crescut afacerile şi estimează că va încheia anul cu peste 18 milioane de euro, plus 12% faţă de anul trecut.
„Cifra de afaceri a crescut pentru că preţul produselor a fost mai mare, dar cantitativ nu am vândut mai mult. Marja de profit variază de la 0 la 7% în funcţie de lună. Nu ne-am dezvoltat pe credite bancare, ci pe fonduri europene, la această marjă cred că închideam până acum dacă mai aveam şi credite“, a spus pentru ZF Mitru Crişan, proprietarul companiei.
Teletext produce iaurturi, smântână, brânzeturi într-o fabrică din Slobozia (judeţul Ialomiţa) şi concurează pe rafturile magazinelor cu companii precum Albalact, Danone, FrieslandCampina şi Covalact.
„Vom continua dezvoltarea fermei şi a fabricii cu fonduri europene, avem două proiecte aprobate, de 3 milioane de euro în total. Vom moderniza toate utilajele din fabrică, suntem firma din Ialomiţa care a atras cele mai multe fonduri europene.“