Retail&Agrobusiness

Brandul de sucuri Profructta a intrat pe piaţa produselor ecologice şi merge spre afaceri de 300.000 de euro

Sucurile Profructta sunt comercializate în mai multe reţele de retail precum Mega Image sau Auchan, dar şi în mai multe cafenele, cofetării, brutării sau restaurante.

Sucurile Profructta sunt comercializate în mai multe reţele de retail precum Mega Image sau Auchan, dar şi în mai multe cafenele, cofetării, brutării sau restaurante.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

22.01.2019, 00:05 296

Brandul românesc Profructta, produs la Câmpulung Muscel, a intrat în 2018 pe segmentul produselor ecologice şi a terminat anul cu o cifră de afaceri de circa 200.000 de euro, nivel similar cu cel din anul precedent.

„Anul 2018 a însemnat pentru brandul Profructta consolidarea poziţiei în piaţă. A fost un an în care am crescut pe segmentul HoReCa, am dezvoltat produse noi şi am achiziţionat echipamente pentru îmbunătăţirea continuă a produselor noastre“, a spus pentru ZF Marius Măcărescu, fondator al Premium Fruct, com­pania care produce brandul Profructta.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO