Retail&Agrobusiness

Marian Pop a renunţat la jobul de fotograf şi a pariat pe Cămara Moroşenilor, o afacere cu produse tradiţionale din satele maramureşene

Un start-up pe zi

Portofoliul magazinului online Cămara Moroşenilor cuprinde 80 de produse în prezent

Portofoliul magazinului online Cămara Moroşenilor cuprinde 80 de produse în prezent

Autor: Florentina Niţu

30.05.2019, 20:20 300

Marian Pop, un tânăr de 34 de ani din localitatea Tulghieş, judeţul Maramureş, s-a întors anul trecut din străinătate, unde a lucrat ca fotograf în domeniul hotelier, pentru a-şi face un business cu produse tradiţionale din satele maramureşene.

„De-a lungul anilor, am lucrat preponderent în domeniul vânzărilor, iar apoi în străinătate, în domeniul fotografiei hoteliere. După această experienţă, am luat hotărârea de a-mi deschide un magazin online cu produse tradiţionale din Maramureş. Afacerea am conceput-o având ca repere trendul ascendent al pieţei de comerţ online din România şi faptul că Maramureşul este un brand turistic naţional şi inter­naţional”, povesteşte Marian Pop, fon­datorul companiei Cămara Mo­ro­şenilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO