Retail&Agrobusiness

Murfatlar: Mizăm pe o creştere a consumului de vin, iar cele mai efervescente segmente vor fi la poli: premium şi economic

Daniel Negrescu, brand manager al Murfatlar: În mod ciudat ar spune unii, piaţa vinului a pierdut segmentul economic în condiţiile în care preţul şi promoţiile sunt argumente puternice de achiziţie în prezent

Daniel Negrescu, brand manager al Murfatlar: În mod ciudat ar spune unii, piaţa vinului a pierdut segmentul economic în condiţiile în care preţul şi promoţiile sunt argumente puternice de achiziţie în prezent

Autor: Ioana David

29.01.2015, 00:06 254
Producătorul de vin Murfatlar, deţinut de antre­pre­nori români, are ca obiectiv anul acesta o cifră de afa­ceri de 150 mil. lei, în creştere cu 7% comparativ cu nivelul de 140 mil. lei din 2014, când compania a revenit pe creş­tere, după un uşor declin. Producătorul este în insolvenţă din 2012.
 
„Ponderea produselor în cifra de afaceri este 27% pre­mium, 40% medium şi 33% economic. (…) Cele mai vân­dute branduri din portofoliu sunt Zestrea Murfatlar, La­crima lui Ovidiu şi Eticheta Neagră. Împreună au tota­lizat mai mult de 6 milioane de unităţi vândute“, a spus Daniel Negrescu, brand manager al Murfatlar.
 
Compania exploatează 2.600 de hectare cu viţă-de-vie, iar anul trecut a lansat vinuri din recolta 2013 precum Sable Noble (alb şi rose), Arezan (Crâmpoşie, Fetească Regală şi Fetească Neagră rose),  Leat 6500 (Sauvignon Blanc şi rose) sau Amprenta – Muscat Ottonel sau primul vin demisec din portofoliu Charme de la Mer – Traminer 2013. De asemenea, în octombrie anul trecut, Murfatlar a lansat mai multe vinuri din recolta 2011 sau 2012.
 
Încă de anul trecut, brand managerul Murfatlar ob­serva că trendul de scădere la nivelul consumului de vin s-a oprit, iar acum vorbeşte într-un ton optimist despre 2015.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO