Marten Dijkstra, membru în Consiliul Cooperativei FrieslandCampina, care reuneşte peste 18.000 de fermieri şi care este proprietarul unuia dintre cele mai vândute branduri româneşti din lactate, Napolact, spune că activitatea fermelor româneşti şi a agriculturii în general depinde şi de starea infrastructurii. El dă exemplul Olandei, care este al doilea cel mai mare exportator de produse agroalimentare din lume, conform ultimelor date.
„Succesul unei companii din domeniul lactatelor depinde şi de parteneriatul cu fermierii, adică cu furnizorii de lapte. Acest parteneriat este o necesitate, nu putem activa în acest sector fără acest parteneriat. În Olanda avem ferme foarte mari, însă trebuie să ţinem cont că infrastructura din jurul fermelor este foarte bună, ceea ce face activitatea fermelor mult mai uşoară decât cea a fermelor din România”, a spus Marten Dijkstra în cadrul unei conferinţe organizate la Viişoara (judeţul Cluj), cu ocazia lansării în România de către FrieslandCampina a programului destinat fermierilor „Împreună pentru o fermă mai bună”.