Reţeaua de francize LaDoiPaşi, dezvoltată de retailerul german Metro Cash & Carry, a ajuns la peste 820 de magazine şi ţinteşte un număr de 1100 unităţi până la finalul anului 2019, după ce a trecut printr-un proces de repoziţionare pe piaţă.
Franciza a fost lansată în 2012 ca o soluţie pentru hemoragia din comerţul tradiţional care pierdea – şi încă pierde - câteva mii de unităţi an de an. În 2014, reţeaua ajunsese la 700 de unităţi, pentru a scădea apoi spre 430 în toamna anului 2016, înainte de a reveni din nou pe creştere ulterior.
Ţinta anunţată este de 2.000 de unităţi până în 2020.
În prezent, 40% din magazinele LaDoiPaşi se află în sudul ţării, 30% în nord şi 30% în vest, retailerul urmărind expansiunea în comunităţile din întreaga ţară, atât urban, cât şi rural.