♦ Compania, ce are în România o reţea de peste 300 de magazine, e activă pe segmentul de discount al pieţei ♦ De aceea, cota de piaţă a mărcilor private e peste media din comerţul modern.
Vânzările de mărci private ale discounterului german PENNY în România sar de 1,6 mld. lei anual, arată calculele ZF pe baza datelor oferite de companie.
Mai exact, aceste produse au o cotă de piaţă de 30% în businessul de 5,4 mld. lei în 2021, ultimul an pentru care există date financiare publice. „Mărcile private reprezintă aproximativ 30% din businessul nostru şi vedem o creştere în următoarea perioadă“, spun reprezentanţii lanţului.
Compania, care are în România o reţea de peste 300 de magazine, e activă pe segmentul de discount. De aceea, cota de piaţă a mărcilor private PENNY în cifra de afaceri e peste media pieţei care se situează în jurul a 25%, conform datelor oferite de compania de cercetare GfK.