Companii

Sorin Stancu, general manager, SMYK All for Kids: România este o piaţă strategică pentru brand, fiind a doua că mărime la nivelul grupului. Vom lansa în curând operaţiuni online şi vrem dublarea reţelei offline în 3-5 ani

Sorin Stancu, general manager, SMYK All for Kids: Având în vedere dorinţa noastră de a dezvolta businessul, nu luăm în calcul închiderea niciunuia dintre magazinele noastre. În următorii 3-5 ani vom continua expansiunea reţelei naţionale ţintind să ajungem la dublarea numărului actual de unităţi.

Sorin Stancu, general manager, SMYK All for Kids: Având în vedere dorinţa noastră de a dezvolta businessul, nu luăm în calcul închiderea niciunuia dintre magazinele noastre. În următorii 3-5 ani vom continua expansiunea reţelei naţionale ţintind să ajungem la dublarea numărului actual de unităţi.

Autor: Cristina Roşca

16.08.2021, 20:30 264

♦ Polonezii de la SMYK All for Kids au 23 de magazine offline în România şi mai deschid două unităţi până la finalul anului ♦ În următorii ani, ritmul de expansiune va accelera ♦ Grupul este specializat în vânzarea de produse pentru copii.

Grupul polonez SMYK All for Kids, specializat în vânzarea de produse pentru copii, a obţinut anul trecut în România afaceri de 53 mil. lei, în scădere cu 13% faţă de anul anterior. Declinul a venit în contextul în care pandemia de COVID-19 a dus la închiderea temporară a magazinelor neesenţiale, deci inclusiv a celor de modă. Timp de câteva luni au funcţionat doar operaţiunile online, acolo unde ele existau. Oficialii SMYK sunt însă optimişti pentru 2021, deşi nu înaintează cifre.

„Este dificil de estimat (cifra de afaceri pe 2021 – n.red.), dar având în vedere trendul actual ne aşteptăm la rezultate semnificativ mai bune decât anul precedent. În ceea ce priveşte comportamentul de consum, odată cu anul 2020 şi provocările acestuia, am observat o uşoară reducere a frecventei de vizitare a magazinelor de către clienţi, coroborată însă cu creşterea numărului de articole cumpărate la fiecare tranzacţie“, spune Sorin Stancu, cel care conduce operaţiunile locale ale retailerului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO