Companii

Sucevenii de la Why Denis au ajuns la 38 de magazine şi merg înainte cu extinderea

Ana Cornea (44 de ani), manager şi acţionar al Why Denis. Fotograf: Silviu Matei

Ana Cornea (44 de ani), manager şi acţionar al Why Denis. Fotograf: Silviu Matei

Autor: Cristina Roşca

15.05.2015, 00:07 1066

Producătorul sucevean de încălţăminte Why Denis, care a terminat anul trecut cu afaceri de 10,5 milioane de euro, a ajuns la o reţea de 36 de magazine în România şi două în Ucraina şi are în plan continuarea expansiunii cu alte şapte unităţi pe piaţa locală doar în acest an. 

„Avem o capacitate de producţie de 1.000 de perechi de pantofi pe zi, şi folosim mai mult sau mai puţin în funcţie de colecţie. Niciodată însă nu producem mai puţin de 600 de perechi pe zi“, spune Ana Cornea (44 de ani), manager şi acţionar al companiei. 

Pe lista de planuri anunţate anterior de companie se numără şi lansarea unei linii de pantofi pentru copii.

Producătorul este deţinut de familia Cornea care a pornit la drum cu un atelier cu zece angajaţi. A construit totul de la zero, şi atelierul, şi apoi şi fabrica şi reţeaua de magazine. „Anul 2015 nu a început în forţă. Se vede o scădere a numărului de vizitatori pe fiecare magazin, lucru simţit probabil din cauza creşterii numărului de magazine. Chiar şi aşa aşteptăm şi pentru anul acesta o creştere a cifrei de afaceri de 10% până la 15%.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO