Companii

Un grup de 15 branduri româneşti de produse plant-based, cu afaceri de peste 10 mil. euro, s-au reunit într-un patronat. Toată piaţa de produse plant-based avea o valoare de peste 33 mil. euro în 2022.

Un grup de 15 branduri româneşti de produse...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

25.03.2024, 17:30 1384

Cinsprezece branduri româneşti de produse plant-based, o nişă care creşte susţinut şi în România, s-au asociat pentru a promova categoria în care activează şi au fondat Organi­zaţia Patronală a Producătorilor de Alimente Vegetale din România (OP PAV). Organizaţia are 15 membri fondatori, cu o cifră de afaceri cumu­lată de 52 de milioane de lei (circa 10,5 mil. euro) în 2023, în creştere cu aproximativ 35% faţă de anul precedent.

„Având valori de viaţă comune, asocierea noastră a venit natural, din dorinţa de a avea o voce comună şi mai puternică, pentru de a pro­mova categoria produselor alter­native (şi sutenabile) şi de a atrage alături de noi oameni care vor să fie parte a soluţiei, nu a problemei“, a declarat Andrei Roşu, preşedinte al OP PAV şi fondator al brandului Filgud, companie care produce alternative ale lactatelor şi brân­zeturilor.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO