Media & Advertising

WPP: cifra de afaceri in crestere

02.07.2004, 00:00 12



Grupul WPP a inregistrat, pe primele cinci luni ale anului in curs, o crestere a cifrei sale de afaceri cu aproape 6 procente fata de aceeasi perioada a anului trecut, au anuntat responsabilii grupului, in cadrul unei sedinte a Adunarii Generale a actionarilor. "2004 se arata a fi cu siguranta un an mai bun ca 2003", gratie investitiilor in publicitate, determinate de Campionatul European de fotbal, de Jocurile Olimpice si de alegerile prezidentiale din Statele Unite, a declarat Martin Sorrell, directorul general WPP.



"Statele Unite continua sa fie in crestere, asa cum se intampla de doi ani. Asia-Pacific ramane solida, cu o revigorare in Japonia si in ciuda temerilor de dezechilibru din China", a adaugat Sorrell, ale carui comentarii sunt urmarite cu atentie de piata. "America Latina, cu Argentina in frunte, arata o revenire semnificativa, comparativ cu nivelul sau slab de activitate de anul trecut. Situatia in Europa Occidentala continua sa fie destul de dificila, mai ales in Franta, Germania si Regatul Unit", a adaugat Sorrell. Mediafax

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO