„Cei care şi-au cumpărat maşini în anii de boom 2006-2008 au deja autoturisme vechi de până la opt-nouă ani, maşini pe care încep să le schimbe, pentru a beneficia de cele mai noi tehnologii“, a declarat Sorin Creţu, director executiv, responsabil de vânzări în cadrul dealerului auto Business Developent Team (BDT), care comercializează mărcile Ford şi Mazda în Capitală.
BDT a rulat anul trecut afaceri de 81 mil. lei, în creştere cu 17% faţă de 2013, şi a vândut 500 de vehicule Ford şi 200 Mazda.
Cota persoanelor fizice din piaţa locală s-a menţinut anul trecut la circa 30% din vânzările de autoturisme, restul de 70% fiind reprezentate de achiziţiile realizate de firme.
„Profitul operaţional la vânzările de maşini a crescut cu 30%. Pe măsură ce cresc vânzările de retail, creşte şi profitul deoarece acestea generează profit, iar flotele volum“, a subliniat Sorin Creţu.