Şeful vânzărilor Honda mizează pe o creştere a pieţei locale tot de 15%, iar marca japoneză să-şi menţină cota de piaţă de 1% în 2016.
Honda Trading România, importatorul mărcii japoneze pe piaţa locală şi parte a Honda Trading Corporation, companie controlată de Honda Motor Company, urmează să devină o companie regională, pe măsură ce preia importurile mărcii şi din ţările vecine.
După ce în 2015 s-a extins în Republica Moldova, unde a fost înfiinţat un nou dealer al mărcii nipone controlat de importatorul BMW de la Chişinău, anul acesta sunt discuţii pentru a prelua reţeaua din Bulgaria.
„Sunt discuţii iniţiale pentru a prelua importurile şi pentru alte pieţe din regiune. Faptul că am înregistrat o creştere de 60% anul trecut în România ne-a crescut încrederea în cadrul companiei“, a spus Ionuţ Lupu, directorul comercial al Honda Trading. Potrivit unor surse apropiate companiei, Bulgaria este următoarea piaţă unde se va extinde Honda Trading România. Astfel, după reprezentanţele locale ale mărcilor de lux precum Ferrari, Lamborghini sau Bentley, care vând atât local cât şi regional, Honda Trading este primul importator cu vânzări anuale de ordinul sutelor de maşini în România care şi-a extins raza de acoperire şi peste pieţele învecinate.