Bănci și Asigurări

Bilanţul pentru cumpărăturile online pentru ziua de Black Friday. Ce şi-au cumpărat românii din magazinele online

Bilanţul pentru cumpărăturile online pentru ziua de...
18.11.2017, 13:39 2208

Au avut loc 165.000 de tranzacţii online, principalele categorii de produse vândute fiind IT&C (90%) şi fashion.

Cea mai mare tranzacţie înregistrată în platforma PayU România a fost de 37.400 de lei, cumpărătorul achiziţionând astfel o maşină.

 

Din totalul tranzacţiilor, 35% au fost plătite cu un card în rate. Românii au plătit în rate cu aproximativ 60% mai mult decât printr-o tranzacţie online cu alte metode de plată, valoarea medie a coşului de cumpărături plătit în rate ajungând la 945 de lei, mai arată datele PayU.

Rezultate pentru cumparaturile online pentru intreaga zi de Black Friday - 17 noiembrie (24 ore) inregistrate in sistemul PayU Romania

  • Valoarea medie a cosului de cumparaturi: 695 lei
  • Din totalul tranzactiilor, 35% au fost platite cu un card in rate. Romanii au platit in rate cu aproximativ 60% mai mult decat o tranzactie online cu alta metoda de plata online , valoarea medie a cosului de cumparaturi platit in rate ajungand la 945 lei
  • Top 3 tranzactii online:
- 37,400 lei - o masina
- 36,372 - bijuterii
- 35,391 - bijuterii
  • Ponderea categoriilor de produse cumparate online de Black Friday 2017 ramane aceeasi:
·       IT&C - 90% din totalul cumparaturilor
·       Fashion – 7% din totalul cumparaturilor
·       eTail (home&deco, produse cosmetice, produse alimentare, vinuri, jucarii, etc.) – 3% din totalul cumparaturilor
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO