Bănci și Asigurări

Cererile clienţilor acceptate de bănci pentru negociere prin CSALB, în creştere cu 27% în S1

Cererile clienţilor acceptate de bănci  pentru...

Autor: Roxana Rosu

12.07.2023, 00:04 73

Băncile au acceptat în primul semestru (S1) din 2023 spre negociere 420 cereri trimise de clienţi către Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB), cu 27% mai multe decât în S1/2022, iar numărul negocierilor încheiate cu succes a crescut cu 30%. 

În acest an, există 340 de cazuri în care consumatorii au parcurs întregul proces de conciliere (depunere cerere, negociere, hotărâre finală - soluţie acceptată de ambele părţi), cu o treime mai multe decât în perioada similară din 2022. Alţi 290 de consumatori au ajuns la o înţelegere amiabilă direct cu băncile/IFN-urile, după ce au apelat la CSALB. Faţă de anul trecut, creşterea acestor înţelegeri directe este de 20%. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO