Bănci și Asigurări

Omniasig a dezvoltat un chatbot interactiv pentru avizarea şi constatarea daunelor

Omniasig a dezvoltat un chatbot interactiv pentru...

Autor: Mircea Nica

28.10.2019, 00:00 221

Omniasig, cea mai mare ompanie din portofoliul local al grupului austriac Vienna Insurance Group (VIG), a dezvoltat un chatbot interactiv pentru avizarea şi constatarea daunelor pentru aproape toate tipurile de poliţe de asigurare, care va fi disponibil pentru clienţi la începutul lunii noiembrie, a spus în cadrul unei conferinţe de specialitate Mădălin Roşu, membru al directoratului Omniasig şi preşedinte al Biroului Asigurătorilor de Autovehicule din România (BAAR).

„Momentan avem partea de videoconstatare, care a fost lansată de aproximativ şase luni. Chatbotul va fi introdus în prima fază unde este un volum mai mare, precum RCA şi Casco, pentru a putea eficientiza mai bine procesele, iar ulterior se va integra pentru restul poliţelor de asigurare.” 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO