Burse - Fonduri mutuale

Cât mai valorează Comturist şi Animafilm, brandurile româneşti „de altădată“

Omuleţul lui Gopo, personaj creat de Ion Popescu-Gopo în studiourile Animafilm, a primit în 1957 premiul Palme d’Or la festivalul de la Cannes pentru animaţia „Scurtă istorie“.

Omuleţul lui Gopo, personaj creat de Ion Popescu-Gopo în studiourile Animafilm, a primit în 1957 premiul Palme d’Or la festivalul de la Cannes pentru animaţia „Scurtă istorie“.

Autor: Radu Bostan

17.07.2015, 09:30 871
Comturist (simbol bursier COUT), com­pa­nia care deţine „marca“ sub care erau cunos­cute înainte de 1989 magazinele destinate tu­riş­tilor străini, şi Studioul Cinematografic Anima­film (ANIM), care a produs filmele de ani­maţie vizionate în perioada comunistă, se ocupă astăzi cu închirierea spaţiilor imobiliare şi va­lorează împreună pe bursă puţin peste 600.000 de lei.
 
Cele două firme sunt printre cele mai mici din lotul de 15 companii care se transferă astăzi pe piaţa AeRO, după ce şi-au petrecut ultimele de­cenii pe RASDAQ, unde au ajuns în urma pro­cesului de privatizare în masă. Împreună, cele 15 firme au o capitalizare de 260 milioane de lei, cea mai mare din tranşă fiind dezvoltatorul imo­biliar Practic (PRBU), care valorează 190 mil. lei.
 
„Comturist“ denumea înainte de Revoluţie con­signaţiile care acceptau numai valută şi de unde doar turiştii străini puteau cumpăra ţigări de import, precum Kent.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO