♦ „Singura posibilitate reală de a-şi recupera creanţele o reprezintă reorganizarea“ ♦ Printre creditori se numără CEC Bank, Capital Fleet Services sau Mercedes-Benz Trucks & Buses România.
Tribunalul Ilfov a dispus pe 24 octombrie deschiderea procedurii generale de insolvenţă pentru Nemo Expres Logistic (Nemo Express), companie de curierat cu o emisiune de obligaţiuni listată la Bursa de Valori Bucureşti care a ajuns să se tranzacţioneze la 20% din valoarea nominală şi care a rămas cu un singur acţionar, după ce 45 de creditori din cei 2.500 identificaţi şi chiar şi debitorul au cerut intrarea în starea de insolvenţă.
„Spiritul legii insolvenţei este cel al continuităţii, societatea are peste 2500 de creditori pentru care singura posibilitate reală de a-şi recupera creanţele o reprezintă reorganizarea. (…) Există premise pentru începerea reorganizării cât mai rapid, câtă vreme pe rolul instanţei a fost formulată o cerere, care a fost admisă, cu privire la executările silite“, se arată în documentul din Buletinul procedurilor de insolvenţă consultat de ZF.
La propunerea CEC Bank, creditorul cu cea mai mare creanţă (12,5 mil. lei), judecătorul sindic a desemnat administrator judiciar provizoriu pe Prime Insolv Practice SPRL, după ce a analizat mai multe propuneri din partea creditorilor. Nemo Expres Logistic propusese în calitate de administrator judiciar practicianul în insolvenţă Pro Business SPRL, solicitat de asemenea de alţi 15 creditori.