Burse - Fonduri mutuale

Cerceii şi inelele cu diamante au dus vânzările TEILOR la 124 mil. lei în primul semestru din 2022 pe piaţa din România, plus 44% faţă de S1/2021

Willy Dicu, CEO al TEILOR: Rămânem rezervaţi în ceea ce priveşte potenţialele creşteri din a doua jumătate a anului din cauza impactului negativ al inflaţiei galopante asupra consumatorilor. Pentru a rezolva această problemă, am lansat recent, la nivel local, o soluţie de tipul buy now, pay later.

Willy Dicu, CEO al TEILOR: Rămânem rezervaţi în ceea ce priveşte potenţialele creşteri din a doua jumătate a anului din cauza impactului negativ al inflaţiei galopante asupra consumatorilor. Pentru a rezolva această problemă, am lansat recent, la nivel local, o soluţie de tipul buy now, pay later.

Autor: Cristina Bellu

14.09.2022, 10:29 283

♦ Lanţul de magazine de bijuterii de lux cu bonduri listate la BVB a inaugurat şase magazine în 2022 şi vrea să deschidă încă două până la finele anului

TEILOR, lanţul de magazine de bijuterii de lux, cu prezenţă în regiunea Europei Centrale şi de Est, a raportat pentru primele şase luni vânzări de 124 de milioane de lei pe piaţa din România, în creştere cu 44% faţă de aceeaşi perioadă a anu­lui trecut.

Totodată, numărul de produse vândute a crescut cu 13% faţă de S1/2021, arată datele transmise miercuri de oficialii companiei.

„Evoluţia pozitivă a vânzărilor TEILOR din prima jumătate a anului 2022 demonstrează o revenire a situaţiei prepandemie, în care se manifestă o apetenţă a clienţilor pentru produsele de lux, chiar dacă este ponderată de instabilitatea geopolitică şi economică“, spune Willy Dicu, CEO al TEILOR.

„Această creştere a fost susţinută şi de extinderea reţelei TEILOR din România în ultimul an, ceea ce a oferit unui număr mai mare de clienţi acces la produsele noastre.“

El precizează că pentru a doua jumătate a anului, compania rămâne rezervată în ceea ce priveşte o creştere a vânzărilor, din cauza impactului negativ al inflaţiei galopante asupra consumatorilor.

Pentru a rezolva această problemă, compania a lansat recent, la nivel local, o soluţie de tipul buy now, pay later, care permite clienţilor să cumpere produse în rate fără dobândă.

În prima jumătate a anului 2022, principalul articol vândut a continuat să fie reprezentat de inelul de logodnă, care a însumat vânzări mai mari cu 23% în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut. De asemenea, verighetele au înregistrat un avans semnificativ, de 34

Compania a continuat să îşi consolideze poziţia de brand de bijuterii de lux pe piaţa locală şi europeană prin campanii cu ambasadori locali în Polonia şi Bulgaria, precum şi prin dezvoltarea unei strategii de poziţionare a brandului ca primă alegere a consumatorilor pe segmentele inelelor de logodnă şi a verighetelor.

„În urma unor investiţii de peste 2 milioane de euro în transformarea digitală şi a succesului înregistrat prin implementarea noilor platforme de eCommerce din România şi Ungaria, avem în plan ca până la sfârşitul lunii septembrie să lansăm platforme similare şi pentru pieţele din Polonia şi Bulgaria,” adaugă Willy Dicu.

În 2022, TEILOR a deschis şase magazine, dintre care trei în România – în Bucureşti, Iaşi şi Piatra Neamţ – şi câte unul în Polonia, Cehia şi Ungaria.

Până la finalul acestui an, compania vizează inaugurarea altor două magazine noi, care vor dezvolta reţeaua TEILOR până la 64 de magazine, dintre care 51 de magazine în România şi 13 magazine internaţionale, în Polonia, Ungaria, Bulgaria şi Cehia.

Pe lângă magazinele fizice, TEILOR operează, în prezent, cinci platforme online – teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.bg şi teilor.pl.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO