Business Hi-Tech

Deloitte: Vizionarea programelor TV şi a filmelor acasă rămâne activitatea preferată de divertisment pentru consumatori, cu excepţia Generaţiei Z, care preferă jocurile video

Deloitte: Vizionarea programelor TV şi a filmelor acasă...

Autor: Roxana Rosu

04.08.2022, 10:46 152

Vizionarea programelor TV şi a filmelor acasă rămâne activitatea preferată de divertisment pentru consumatorii de toate vârstele, în special pentru cei din generaţiile Baby Boomers (40%) şi X (27%), urmaţi de Millennials (20%), potrivit raportului Deloitte Digital Media Trends, realizat în Statele Unite.

În schimb, atenţia consumatorilor mai tineri se îndreaptă către jocurile video, 24% dintre reprezentanţii Generaţiei Z, care au vârste cuprinse între 14 şi 25 de ani, menţionând jocurile video pe primul loc, comparativ cu doar 16%, care preferă să se uite la televizor şi la filme acasă.

Topul activităţilor preferate de divertisment este completat de ascultarea muzicii (16% din Generaţia Z, 10% din Millennials, 9% din Generaţia X şi Baby Boomers), navigarea pe internet (12% din Generaţia X, 10% din Millennials şi Baby Boomers, 6% din Generaţia Z) şi mersul la cinema (10% din Generaţia X, 9% din Millennials, 5% din Generaţia Z şi 3% din Baby Boomers).

Deşi jocurile video nu sunt preferate de toţi consumatorii, acestea sunt o formă foarte răspândită de divertisment în rândul tuturor grupelor de vârstă, arată raportul. Nu mai puţin de 96% din respondenţii din Generaţia Z şi o pondere egală în rândul Millennials joacă în mod regulat jocuri video, urmaţi de 89% din reprezentanţii Generaţiei X şi 57% din Baby Boomers.

Millennials dedică cel mai mult timp acestei forme de divertisment, în medie 13 ore pe săptămână, urmaţi de Generaţia Z, cu 11 ore, Generaţia X, cu zece ore, şi Baby Boomers, cu şase ore.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO