Business Internaţional

Novotel, Mercure si Sofitel sunt cele mai cautate branduri ale Accor

28.02.2008, 17:25 36

Accor, cel mai mare proprietar de lanturi hoteliere din Europa, a anuntat o crestere a profiturilor pe 2007 de 76% pe fondul majorarii vanzarilor pe segmentul high-end si al vanzarii unor active imobiliare, scrie Bloomberg. Profitul net al grupului a crescut de la 501 milioane de euro (753 de milioane de dolari) la 883 de milioane de euro (1,3 miliarde de dolari) in cursul lui 2007, depasind astfel estimarile analistilor care prevedeau un profit de 866 de milioane de euro. Accor a vandut anul trecut active din Europa, lantul american Red Roof Inn si actiuni ale agentiei de voiaj Go Voyage, preferand sa se concentreze pe hoteluri si dezvoltarea unitatii de servicii pentru angajati pe baza de vouchere. Numarul de turisti cazati in cadrul unitatilor hoteliere Accor a crescut cu 4% in 2007, cele mai vizitate fiind hotelurile Novotel, Mercure si Sofitel.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO