Companii

Afacerile Pan Group Craiova au crescut cu 15%, la 30 de milioane de euro

Autor: Gabriel Razi

18.04.2011, 23:30 139

Pan Group Craiova, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţaproduselor de morărit şi panificaţie, a avut anul trecut afaceri deaproape 30 de milioane de euro, în creştere cu circa 15% faţă de2009, conform estimărilor companiei. Florin Busuioc, marketingmanager al Pan Group, spune că afacerile au avansat atât ca urmarea majorării preţurilor, cât şi datorită extinderii lanţului propriude distribuţie.

"În 2010 preţurile au fost majorate spre finalul anului în mediecu aproximativ 10%", a explicat Busuioc. Compania craioveană şi-aextins anul trecut reţeaua de magazine proprii cu 28 de unităţinoi, la 45 de magazine. Circa 30% din magazinele controlate de PanGroup sunt în Craiova. Investiţia în extinderea reţelei de magazineproprii s-a ridicat la 0,5 milioane de euro.

Compania deţine brandurile Tismana (biscuiţi dulci), Salatini(biscuiţi săraţi), Rollini d'oro (rulade), Moara Băniei (pastefăinoase şi făină), Dolce (napolitane) sau Pan Group (pâine). Pepiaţa locală de morărit şi panificaţie Pan Group Craiova intră încompetiţie cu Vel Pitar, Boromir sau Titan.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO