Companii
Brandul de apă Aquatique creşte cu 50%. „Lucrăm în trei schimburi, ne punem problema creşterii capacităţii de producţie“
Radu Lăzăroiu, directorul general al Romaqua Group: Anul acesta menţinem trendul de creştere de 50% al vânzărilor faţă de anul anterior. Nu suntem la nivelul Borsec şi o să mai dureze mult până îl ajungem
Aquatique este un brand de ape minerale aflat în portofoliul Romaqua Group, cel mai mare business antreprenorial din producţia de băuturi răcoritoare şi bere.
Romaqua Group, cel mai mare jucător român din industria băuturilor, care are în portofoliu brandurile Borsec, Aquatique, Giusto şi Albacher, mizează anul acesta pe o creştere de 50% a vânzărilor apei Aquatique, un produs care anul trecut a generat vânzări de aproape 28 milioane de euro, având o contribuţie de 18% la formarea cifrei de afaceri a companiei Romaqua Group.
Pe piaţa apei minerale compania Romaqua Group are o cotă de piaţă de 40%, din care brandul Aquatique reprezintă 5%, potrivit lui Radu Lăzăroiu, directorul general al Romaqua Group.
„Primul an al Aquatique a fost indentic cu cel al Borsec în ceea ce pirveşte producţia. De atunci şi până anul trecut am crescut de 15 ori producţia Aquatique. Anul acesta menţinem trendul de creştere de 50% al vânzărilor faţă de anul anterior. Nu suntem la nivelul Borsec şi o să mai dureze mult până îl ajungem. Nu vreau să fac comparaţii, dar e o diferenţă ca între România şi Elveţia.“
Anul trecut, Romaqua a îmbuteliat 45 de milioane de litri de apă marca Aquatique, iar anul acesta managementul companiei şi-a propus să ajungă la 65 de milioane de litri cu acelaşi produs, în care a investit peste 30 de milioane de euro de la intrarea pe piaţă, acum zece ani.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
-
Concedieri în auto: Leoni închide fabrica din Luduş care a rezistat zece ani. 200 de salariaţi rămân fără loc de muncă dacă nu acceptă mutarea la Arad sau Bistriţa
-
Daniel Slăvenie, CEO & partner, Limitless Agency: Piaţa românească de e-commerce a atins pragul de 7 mld. euro şi se află într-un moment de stabilizare
-
Hakan Bulgurlu, CEO al Beko: Avem în România un sistem bine pus la punct pentru a alimenta cu electrocasnice întreaga lume. Cea mai mare fabrică a Beko Europe e la Ulmi (Dâmboviţa)
-
Halal cultură! Sala Palatului, vârful de lance al culturii bucureştene, are scaune şi mochetă rupte şi pătate şi bucăţi de lemn desprinse din scenă
-
Bursă. Efectul secundar al maximelor istorice de la BVB: Metropolitan îşi reduce expunerea la Banca Transilvania din cauză că depăşea 5% din activ
-
Andreea Nica, vicepreşedintele CFA, avertizează asupra modelului actual al economiei: Nu poţi să dai 7 din 9 mld. lei credite pentru consum, este nevoie de credite de investiţii în producţie
-
Raiffeisen Bank a înregistrat o scădere a soldului creditelor în T1/2024 cu 4%, dar aşteptările rămân ancorate într-un ritm moderat de creştere pentru anul acesta. Profitul obţinut scade cu 6%, până la 390 mil. Lei
-
Business sportiv. De ce cluburile sportive ar trebui să fie conduse de manageri? Ionuţ Georgescu, manager CSO Voluntari: De multe ori, cluburile sunt conduse de foşti sportivi, nimeni nu le contestă performanţele, dar managementul are caracteristici diferite. Sportivii sunt foarte individualişti, pe când rolul managerilor este să vadă scopul comun al tuturor
-
Business sportiv. Vara tenisului românesc. Romanian Tennis Series, un circuit organizat de Fundaţia Ţiriac cu 14 turnee ITF Futures, va debuta în luna mai. Circuitul numără şase competiţii dedicate tenisului masculin şi opt competiţii la feminin
-
Antreprenori locali. Producătorul de mezeluri Fox a ajuns la afaceri de 477 mil. lei în 2023 şi peste 950 de angajaţi
-
ZF Investiţi în România! Un proiect ZF şi CEC Bank. Ştefan Mandachi, antreprenor: Oraşele României s-au dezvoltat datorită antreprenorilor români, prin investiţiile lor. Ce era Iaşiul acum fără Palas?
-
ZF Agropower. Dulcinella, o reţea de 20 de magazine cu produse de cofetărie, caută soluţii pentru a creşte exportul cu noi acţionari şi planuri de investiţii
-
ZF/FirstBank Lecţii de Business. Armand Domuţa, Restart Energy: Cel mai important pas este trecerea de la antreprenor-jucător la antreprenor-antrenor de echipe
-
Afaceri de la Zero. O familie din Constanţa a pariat pe o afacere inedită: paie de băut din tulpini din grâu. „Vrem să intrăm cu produsele în HoReCa“
-
Digitalizarea poate ajuta şi clienţii băncilor din zona rurală să acceseze servicii financiare fără să depindă de amprenta teritorială a unei bănci, ducând astfel la creşterea incluziunii financiare. Sistemul bancar este încă la început în privinţa inteligenţei artificiale, a digitalizării şi, în continuare, este o discrepanţă mare rural-urban