Companii

Gabriela Stănică, head of IT, Carrefour: Clienţii nu îşi mai doresc să stea la coadă. Casele self-checkout limitează şi interacţiunile din magazin. Carrefour a lansat în 2020 primul hipermarket ce are doar case self-checkout, este vorba de magazinul din Sfântu Gheorghe, judeţul Covasna

Gabriela Stănică, head of IT, Carrefour: Consumatorii români s-au aliniat la trendul comerţului online. La Carrefour, pe zona de tehnologii şi digitalizare, am lansat aplicaţia mobilă care a avut o evoluţie rapidă şi s-a transformat într-o aplicaţie de cumpărături în 2020.

Gabriela Stănică, head of IT, Carrefour: Consumatorii români s-au aliniat la trendul comerţului online. La Carrefour, pe zona de tehnologii şi digitalizare, am lansat aplicaţia mobilă care a avut o evoluţie rapidă şi s-a transformat într-o aplicaţie de cumpărături în 2020.

Autor: Cristina Roşca, Alexandra Cepăreanu

17.06.2021, 12:30 302

Retailerii mari au pariat pe digitalizare încă de acum câţiva ani, însă în pandemie investiţiile în tehnologie au continuat dat fiind că acest fenomen mondial – criza sanitară - a accelerat o serie de procese ca urmare a apa­riţiei de noi nevoi şi a schimbării comportamentului de consum. 

„Digitalizarea la Carrefour este despre identificarea, adoptarea şi implementarea noilor tehnologii“, spune Gabriela Stănică, head of IT, Carrefour.

Ea aminteşte despre investiţii în infrastructură, în back-ofice şi online.

Grupul are local circa 370 de magazine, atât hiper­mar­keturi (sub brandul Carref­our), cât şi supermar­keturi (Carrefour Market), maga­zine de proximitate (Express) şi de unităţi de tip cash&carry (Supeco).

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO