Mihai Bordeanu, fostul director de marketing pentru mărcile
Dacia şi
Renault în cadrul Renault Commercial Roumanie, a preluat de la 1 martie funcţia de director de marketing pentru Marea Britanie, Irlanda, Cipru şi Malta, în cadrul Renault UK. Informaţia a fost deja publicată în presa din Regatul Unit şi a fost confirmată de Group Renault România. Potrivit acestora, funcţia de director de marketing pentru Dacia şi Renault în România este preluată de Ionuţ Gheorghe, 38 de ani, care anterior a deţinut funcţia de chief marketing manager crossovers în cadrul Infiniti, pentru EMEA - pieţele emergente din Europa, Rusia, Orientul Mijlociu şi Africa. Infiniti este brandul premium al Nissan.
Bordeanu, îl înlocuieşte pe englezul Phil York, promovat pe o funcţie de marketing la nivel global, la conducerea departamentului de marketing, şi îi va raporta direct lui Ken Ramirez, managing director al Renault UK. Fostul director de marketing din România va fi responsabil în Regatul Unit de promovarea mărcilor Dacia şi Renault, planificarea produselor, distribuţia maşinilor, analize de piaţă, strategie şi cercetare. Alături de el va fi şi Chris White, director de marketing adjunct.