Companii

Profitul PepsiCo a scăzut cu 21% în trimestrul al doilea

Autor: Anca Dumitrescu

25.07.2012, 16:25 117

Directorul general Indra Nooyi a majorat cu 4% preţurile produselor companiei, la nivel mondial, după o creştere de 5% efectuată în primele trei luni ale acestui an.

Nooyi a mărit totodată cheltuielile media cu peste 40%, pentru promovarea unor branduri precum Doritos, Mountain Dew şi Pepsi-Cola, după încetinirea creşterii profitului, anul trecut.

"PepsiCo lucrează pentru readucerea afacerilor la un nivel decent. Traiectoria continuă să fie pozitivă pentru operaţiunile de bază", a declarat John Faucher, analist la JPMorgan Chase în New York.

Vânzările au coborât în trimestrul al doilea cu 2,2%, la 16,5 miliarde de dolari, după ce compania a efectuat schimbări de franciză la operaţiunile de îmbuteliere din China şi Mexic.

Volumul vânzărilor a urcat cu 6% în cazul snack-urilor şi cu 1% în privinţa băuturilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO