♦ Grupul Dona include partea de retail farmaceutic, cu o prezenţă de 30 de ani pe piaţa românească, dar şi distribuţia de medicamente, printr-o companie creată acum opt ani.
Grupul Dona, din care fac parte farmaciile cu acelaşi nume şi distribuitorul Dona Logistică, are ca strategie extinderea în continuare, iar unul dintre motoarele businessului îl reprezintă relaţia dintre pacienţi şi farmacişti, crede Rareş Mărculeţ, CFO al farmaciilor Dona.
„Performanţa unei farmacii depinde foarte mult de colectivul din cadrul acesteia. Dacă farmaciştii au grijă să fidelizeze pacienţii, să îi consilieze, să fie aproape de ei, pacienţii revin. E importantă relaţia între pacienţi şi farmacişti. În businessul de farmacii avem aspectul economic, trebuie să generăm valoare şi profitabilitate, dar avem şi responsabilitatea de serviciu public“, a spus Rareş Mărculeţ. El a fost prezent la conferinţa ZF Health&Pharma, organizată de Ziarul Financiar.