Peeraj, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală a modei şi cel mai puternic grup de francize din acest segment, a preluat cele două magazine Skechers pe care americanii le deţineau direct în România. Skechers este un brand american cu afaceri anuale de peste 3 mld. dolari.
Brandul de încălţăminte se adaugă astfel portofoliului Peeraj care mai curinde alte branduri printre care CCC, Boggi sau A/E Armani Exchange, în total circa 100 de magazine cu afaceri de 230 mil. lei (51 mil. euro). „Am preluat franciza Skechers şi cele două magazine pe care americanii le deţineau direct în România, în Băneasa Shopping City şi în Park Lake Plaza. În septembrie deschidem noi primul magazin în AFI Cotroceni“, spune Sachin Arora, cel care conduce businessul local al Peeraj şi care este de altfel şi unul dintre acţionarii grupului.
Familia sa a fondat în urmă cu mai bine de patru decenii grupul Peeraj în Emiratele Arabe Unite, businessul continuând şi azi să fie unul de familie. România este de altfel singura piaţă unde grupul din Emiratele Arabe Unite are ca ţintă retailul, în celelalte ţări - Afganistan, Emirate, Irak, India sau Kenia - concentrându-şi atenţia asupra unor domenii precum petrol şi gaze naturale, logistică, imobiliare sau industrie.