Retailerul electro-IT Domo, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe această piaţă, se află de mai mulţi ani în proces de restructurare, însă recent compania a decis să închidă magazinele fizice şi să se concentreze pe online. Ziarul Financiar a scris despre această mutare în urmă cu circa o săptămână, însă până vineri oficialii companiei nu au răspuns solicitărilor pentru a explica situaţia.
La finalul săptămânii oficialii companiei au trimis prima poziţie oficială a retailerului în care vorbesc despre motivele restructurării businessului.
„Domo SRL se află în plin proces de restructurare a activităţii, ceea ce implică, în primul rând, schimbarea profundă a strategiei de business. În decursul acestui proces, managementul companiei a luat decizii dificile, care au fost determinate şi de condiţiile de piaţă nefavorabile, şi de controalele nejustificate şi constante ale instituţiilor de stat“, spune Thomas Klein, directorul general al reţelei, numit acum câteva zile la conducerea retailerului.