♦ Cifra de afaceri a companiei Moulin D’or, care operează reţeaua Paul, a ajuns anul trecut la aproape 10 milioane de euro, în urcare cu circa 7% faţă de 2016 ♦ Trendul ascendent a continuat şi în 2018 ♦ După cifra de afaceri de anul trecut, compania Moulin D’or este unul dintre cei mai puternici zece jucători de pe piaţa de restaurante din România, o piaţă de 2 mld. euro dominată de McDonald’s şi KFC.
„Am lansat brandul în România în anul 2008, iar în prezent sărbătorim 10 ani de activitate pe piaţa locală, cu 17 unităţi. Suntem în Bucureşti cu 13 unităţi şi în alte trei oraşe din ţară - Ploieşti, Cluj-Napoca (două brutării) şi Constanţa“, spune Ovidiu Albu, general manager al Paul România. Compania este adusă pe plan local în sistem de franciză de mai mulţi antreprenori.