Grupul Denis din Suceava, cu activităţi în producţia şi retailul de încălţăminte, a terminat anul trecut cu afaceri cumulate de circa 100 de milioane de lei, cu aproape 30% mai mari decât în 2017, conform calculelor ZF făcute pe baza datelor publice. Cifra de afaceri de 100 de milioane de lei este cea obţinută de cele două firme ale grupului, respectiv Denis SRL care administrează producţia şi Denis Shoes care operează reţeaua de magazine. Dat fiind însă că o parte din producţia de la Suceava ajunge şi în magazinele grupului, o parte din business este posibil să se dubleze.
„Avem în prezent 39 de magazine şi toate sunt operate sub brandul ANNA CORI. În curând vom deschide încă unul în centrul comercial „VIVO“ Piteşti. Am semnat deja contractul de închiriere.“
Începând cu anul 2000 compania a decis să se extindă cu propria reţea de magazine, prima unitate fiind deschisă în Suceava.
„Vânzările din primul trimestru din 2019 au fost aproximativ la fel cu cele de anul trecut, ştiut fiind faptul că, în comerţul cu încălţăminte şi marochinărie, această perioadă a anului nu este una tocmai favorabilă.“