Companii

Stalinskaya se asociază cu Coca-Cola

28.07.2010, 23:05 167

Prodal '94, unul dintre principalii producători locali debăuturi alcoolice cu afaceri de 22 mil. euro, a încheiat uncontract de promovare a mărcii de vodcă Stalinskaya împreună cubrandul Coca-Cola pe perioada acestei veri. Astfel, în marilereţele de magazine Carrefour, Cora, Real şi Billa, va ficomercializat până la sfârşitul lunii august un pachet care vacuprinde o sticlă de Stalinskaya de 0,7 litri şi o sticlă deCoca-Cola de un litru. Aceasta este cea de-a doua asociere a unuibrand Prodal cu un brand din portofoliul The Coca- Cola Company,după ce în iarna anului trecut au realizat o co-promoţie cu ginulWembley şi apa tonică Schweppes. "Ca şi în cazul primei oferte,asocierea vodcii Stalinskaya cu Coca- Cola este absolut firească,atât din perspectiva popularităţii mixului de băuturi, cât şi dincea a poziţiilor de lider pe care cele două mărci le deţin fiecarepe segmentul său de piaţă", a precizat Florin Rădulescu, directorulgeneral al Prodal '94 şi fost director general al filialei locale aproducătorului de băuturi Pepsi, principalul competitor al Coca-Cola. Stalinskaya, cel mai vândut brand de vodcă local, şi-acrescut cota de piaţă cu 5% în prima jumătate a acestui an şideţine în prezent 42% din vânzările acestui segment.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO