♦ La începutul anului, reţeaua Mesopotamia număra 53 de unităţi de tip fast-food, un segment în plină dezvoltare în România deja de mai mulţi ani.
Lanţul de restaurante de tip fast-food Mesopotamia şi-a pus deja „numele“ pe spaţiul de la Bucur Obor unde a funcţionat anterior un restaurant Auchan. Acest spaţiu este asociat totodată cu McDonald’s pentru că timp de aproape două decenii, până în 2016, aici a funcţionat un local al lanţului american.
ÃŽn prezent, la intrare încă tronează sigla Auchan, dar deja noul chiriaÅŸ Mesopotamia ÅŸi-a „tapetat“ pereÅ£ii cu brandul propriu, semn că se pregăteÅŸte să înceapă lucrările de amenaÂjare. Mai mult, pe uşă, lângă numele MesoÂpotamia, apare mesajul „În curând aici!“.
Ziarul Financiar a scris în primăvara aÂcestui an că grupul francez Auchan, cunoscut în speÂcial pentru magazinele sale cu acelaÅŸi nuÂme, a închis restaurantul de la parÂteÂrul comÂplexului comercial Bucur Obor după mai puÅ£in de un an de funcÅ£ionare. Comerciantul ce deÅ£ine ÅŸi un supermarket la subsolul aceluÂiaÅŸi complex comercial investise 1 mil. euro în acest restaurant ce purta brandul La Masă.