„Avem un portofoliu de produse noi, generice, pe care vrem să le lansăm şi cu care vrem să intrăm în piaţă. Pe portofoliul existent, ne dorim să creştem în acelaşi ritm cu piaţa, pentru Mylan ar însemna 2% creştere, cu variabila că rămâne legislaţia actuală”, a spus Adrian Grecu, country manager al Mylan România.
Compania plănuieşte lansarea a 13 molecule din arii terapeutice precum HIV sau cardiologie, iar dacă va primi aprobare, creşterea afacerii pentru anul acesta va ajunge la 4 – 5%, a mai precizat Adrian Grecu. Anul trecut, Mylan a vândut în România 11 milioane de cutii de medicamente. Compania are 130 de angajaţi.
Din portofoliul Mylan în România fac parte 50 de produse, atât medicamente fără reţetă (OTC), cât şi medicamente eliberate cu prescripţie medicală. Ponderea medicamentelor OTC în portofoliul Mylan este cuprinsă între 5 şi 10% din totalul medicamentelor.